lördag 31 januari 2015

Bakvänt och uppe innan tuppen

Igår möblerade jag om i sovrummet.. Flytta sängen till motsatt vägg,, funderade på att slänga in byron i garderoben för att få mer utrymme osv... Men näää,,, jag blev inte nöjd.. Ställer tillbaka allt som de var från början under dagen.. Sovit helt bakvänt... Huvudet vid fötterna,, och fossingarna vid huvudet... Vet inte hur jag tänkte .. Men inget var sig likt när jag vaknade upp idag... Man blir ju liksom lite förvirrad.. 

Vaknade tidigt .. 06:40..1h innan kl skulle ringa.. Masa mig upp och satte på en kanna kaffe... Chillar i soffan... Snart dax att hämta Sanna .. Vi ska på yoga... Yes, en lör morgon kl 9 kör vi ett 90 min pass.... What whaaat...? 



På tis ska vi terra skivstångsgympa.. .. Har jag aldrig provat innan... Man kan ju hoppas på vi blir lite bitna av detta sen... Hjärnan vill,,, men kroppen är seg.... lat och bekväm ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar