torsdag 8 januari 2015

Träningstankar...

Shit vad alla är duktiga, hurtiga och tränar satan i gatan nuförtiden.... Men faktiskt så smittar det av sig på något sätt.... Nu är jag också sugen på att träna.... 
Kommer de att bli av? Nä, mest troligt inte hehehehe... Men att ens öppnat och kollat priserna är ett stort steg för mig nu... En del av Linda vill bara komma igång ... Behöver bli av med allt överskott som bara hänger , få en fastare kropp... men del av Linda är väldigt lat och känner att ; jaja, de löser sig med tiden,, 
Jag och Sanna har pratat lite om yoga,,,, om vi skulle terra det,,,, hmm, ingen aning... Hörde idag av en kollega på jobbet att tydligen har Friskis & Svettis typ allt..... 



Synd de är så dyrt bara..... De är de lite mkt pengar för min del också just nu... jag behöver spara ,, men spara är svårt.... Får bli en utmaning helt enkelt 😄😉👍 

1 kommentar:

  1. Det är många nyttårslöften på gymmen nu - det märks på fulla pass :) Bara att hänga på. Se det inte som en kostnad, utan som en nödvändig investering i din framtida hälsa! Och så skall du ju såklart på på Häljarps Hälsocenter ;-) Där finns Yoga oxå :)

    SvaraRadera