onsdag 21 januari 2015

Dagen som försvann...

O m g... Denna dagen har verkligen försvunnit... 
Börja dagen i vanlig ordning med frulle för Lurre på jobbet .. Sen iväg med honom till skolan.. Tillbaka till jobbet igen och starta med "vår reklamfilm" tor jag... Jag minns faktiskt inte... Det har vart så mycket idag sånjag vet inte ens vad jag gjorde mellan 8-9 idag... Men jag tror jag filmat lite elever och annat på skolan... 
Kl 10 var det möte nere på start 11an med Cecilia och Fredrik.... Ett jättebra möte... Allt kommer bli hur bra som helst... Men samtidigt som mötet var, var jag även någon annanstans i tankarna... Så all glädje somsprudlade inombords, kom nog inte ut riktigt... Men jag är jätteglad... Men jag hade reklamfilmen i huvudet, att allt skulle vara klart innan 14 idag,, med filmning i matsalen, och en i foajén med många elever... Samtidigt snurrade massa annat om pengar, mamma, mail mm.... Men jag tror jag har koll på allt nu.... :) men de var många bollar som sura i skallen under en stund.....  strax efter 11 var vi klara.... Upp på vippen och snabb filma en lunchrast  mm... Jag var tvungen att bege mig efter 5 min då jag hade ärende på stan att utföra sen tillbaka igen till 11:45 då jag hade en telefondate med Heddan.. Efter det var de återigen filmning som gällde.. Stackars Merita , min nye kollega, fick nackspärr, el en låsning i ryggen, så hon nästan grät så ont hon hade...
Filmningen blev skit!!!! Har sett mitt eget verk ikväll och jag kräker nästan så dåligt det är...så en karriär i filmarnas värld kommer jag aldrig att göra!! No way... 

Hämta Lurreman 14:30 , och körde hem... Fila snabbt.. Hantverkaren ringde på dörren.. Hade han dörr med sig????? Noooooo.... De dörrar han haft/har, passar inte till karmen jag har... Så nu är det måttbeställt en dörr,,,som ska komma nästa vecka...  Jävla tid allt tar.... Men han lufta mina element iaf, som staff..... 
Lurre gjorde läxan,,,, vi var lite nervösa för matten, men han löste allt själv,, behövde rycka in 2 ggr.. Vet inte hur jag lyckades, men jag kunde hjälpa honom.... ( creed till mig ) 
Middagen blev pannkakor.... Går alltid hem.... 
Jag provade en "Sanna variant",,, med att lägga på ost, istället för sylt och socker.. Och faktiskt var de gott.. Så tack Sanna för tipset... Verkligen gott..... ❤️ 

Efter käket blev de stressigt till träningen.. Lucas är inte känd för att vara snabb... Och jag är inte känd för att ta lärdom av tidigare händelser... 

Prick 17:30 gjorde vi en handbromsvändning vid planen,, så han kom inte mycket försent... Sen kör alla som idioter på väg till häljarp ... De kör sakta,,, håller inte ens  hastigheten,, fuck them....!!! 

Hem igen... Spela candycruch chruch.... Och vipps var hon 18:45 igen... Moget.... Ut och hämta honom igen, och sen hem för chill i soffan.... Svara på lite mail mm.... Och vipps var kl 21:15 och Lurre kröp till kojs... Innan läggning bestämde vi att vi ska terra Viktväktarnas matkasse nästa gång han är här... En test omgång... Jag ska bara komma ihåg att beställa den,,,, hehehe... Finns nu för 2pers, så vi tänkte terra den... 
Faktiskt var Lurre väldigt positiv till att testa.. Fick ett "ja" direkt... Så varför tveka,,, kan de vara för han har en kycklingvecka hahahahahaha, utom idag då.... 
Nu är kl snart 23:30 och tittorna börjar falla ihop... Dagen har gått irasande tempo, men jag känner att jag inte fått något vettigt gjort... Märkligt .. För har gjort massor ändå ..... 
I morgon får vi en sleep over gäst ... Cissi ska sova över här.. Ska bli mysigt.. Vi ska jobba tillsammans mycket mer nu med det nya på start 11an,, så vi ska snacka lite jobb mm i morgon kväll... Borde hinna med systemet också under morgondagen,,, för vi får nog fira allt med lite wine..... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar