fredag 16 januari 2015

Vikarie, möte, slut som artist och tröstshopping

Idag var jag åter på plats på mat och bak.. "Vikarierade" för Prickelona som tog examen idag.. As usualy , när det gäller mig att planera,,,( varför har jag så svårt med planering?? Är de för jag gillar spontanitet?,,blir galen på mig själv, hrmpf) bestämde jag ganska sent igårkväll att vi skulle göra Hamburgaretallrik.. 
Prickelina har 15 pers i sin grupp, ett gäng 6or, och ett gäng 9or.. Med andra ord.. Fullt hus!! Alla var grymma, men samtidigt var de jobbit.., alla frågar,,,olika saker,,hela tiden., framförallt år 6... Vid ett tillfälle fick jag 4frågor samtidigt.. Olika frågor, och alla ville ha svar samtidigt.. Mmmmmmmm säger inte mer om denna morgon helt enkelt,,, hehehe ( blev skogstokig på en idag som inte ens var med i gruppen,,, och drog en dörr över hans stortå,,,, oooopsiiii noooot good men shit hapends) 

    6or....
    9or,,,
    Resultat ....

9orna fick fritera sina pommes om de ville,, och de ville dom såklart... Sa faktiskt nej till 6orna då de är så små,,,,jättesmå.....
 Fy fan vad jag stank os sen... Ååååå, denna mat-os av oljan , ouärk,, känner den fortfarande i håret.. Får skrubba mig med svinto i morgon.... Var tvungen att köra hem och byta kläder på lunchen... Stod inte ut... 
Efter lunch var de dax för Marknadsföringsmöte... En film på ca 90 sek ska vara klar nästa fredag.. Vi ska intervjua elever, lärare, filma träning och lektionstid... Visa helt enkelt att vi är den bästa skolan som alla vill gå på :)

Och under hela dagen har jag känt hur min energi försvunnit mer och mer... Det är fredag,,, och jag är slut som artist... Hel slut.... Off ... Over and out typ...  Hatar den känslan... Och vad passar då bättre än lite "tröst shopping" ? 

Fick bla bli en ny hallmöblel..... 


Sen blev det lite käk till handbollen... Och eftersom de var Hamburgaretallrik i morse för kidsen,, fick de bli de här ikväll hos mig.. Dock utan pommes och bröd (hade inget hemma,,,) , blev lite wook och stekt sparris istället.. Funka precis lika bra... 



Nu ska jag slänga benen i högläge på soffan och njuta av bbt..... Kärlek en fre kväll ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar