fredag 23 januari 2015

Sleepover , helg , trötthet och slapp

Igår var Cissi och hälsa på mig.. Och sov över tills idag. Vi hade en myskväll med mat och vin..och snacka långt in på natten..om ditten och datten, hemlisar och lite jobb och massa skratt, så tårarna flöda..   Först var jag på terapi och Lurre var hos sin favvo Sanna undertiden..  När vi kom hem, stod ett av favvovinet på bordet och vänta på mig.. Cecilia hade tatt en sightseeing i La sålänge 

Lurre hjälpe till att fixa käk till oss ... 

Blev en enkel kycklingrätt , Thai variant med ris... 

Pigg är synd att säga att man var när kl ringde i morse ...men bara att masa sig upp... Stor/enorm skillnad på att vara 3 pers här... Skor ööööverallt hehe

Dagen starta med ett besök på posten på kvantum för andra dagen på raken.. Får icke ut ett paket till skolan ... Ingen kan läsa nr på lappen då de är slarvigt skrivit ... Med Morr spott och grymtningar fick jag lämna igen, tomhänt... Åkte vidare till jobbet, till vippen , till kansliet för att leta upp em Roll up som skulle vara på skolan 9:20 då Sydnytt skulle komma och filma.. Gäller att göra reklam för sig.. 
Hitta vi den ????? Nääääääää..... 
Tillbaka på skolan igen och Hant med ca 1/2 kopp kaffe innan nästa uppdrag kom... Handla nya skruvar.... Lämna tillbaka skruvar ... Ett besök på jem & fix ( skit affär , fuck them .. Jag vet, jag är super mogen nu... ) sen ett besök på A-trä ... När jag fått vad jag skulle och var tillbaka hade Sydnytt både vatt där och åkt igen.. ;) 

Kl blev 11 på studs och möte med af väntade... Klara ca 11:50... Tryckte in 2 knäckemackor i halsen för att gå på nästa möte kl 12.. Marknadsföringsmöte .. Klara vid 13.. Räkna pengar för veckans cafeteriaförsäljning... för att sen sluta 13:15... Åkte och hämta lurre i häljarp ..tanka skitbilen,,, seriöst ,,, de ända jag gör med den är att tanka.. Den bör dricka 3 l / milen ... Lätt ... Upp på kansliet efter det för att redovisa pengarna.... Sen ville lurre ta en fika på stan .. Blev espressohouse ... 

Efter det skulle vi hyra ett x Box spel till Lurre.. Finns inte mer spel på hemmakväll ... Moget som fan!!! Nähä .. Bara att dra till Game nere i lödde... Köpte spelet han ville ha... Hem igen... Han spela ungefär 10 min... "Sen palla han inte mer" Kul ...moget ... Han sucka i soffan, svor åt sin dator mm mm ... Allmänt trött... Allt var fel,,,allt var tot katastrof ... Jag fick brytattack på honom... Han gick och la sig ... Surhue ..... 
Lite mat kanske pigga upp?? Blev kyckling för omväxlings skull ... ;) 
Denna gång med pasta och riven Västerbottenost på... Blev gott.. Lucas sa de var ok ... Men jag såg han inte gilla det alls... Han sura fortfarande och jag fick ytterligare bryt ... på hans surande ... Är det en pubertets sak??? Och ont i hela kroppen fick han ,,, helt plötsligt krävde han en rullstol ....,???? Tjeeeena , Ellerhur ... Och HAN ifrågasätter varför JAG är sur och arg ... Tror nog jag var nominerad till Sveriges argaste suraste och bittraste morsa ikväll .... Kanske rent av "Bitterfitta" ... Ccl på det iaf!!!! 

Efter vår fantastiska middag hängde vi i soffan ... Jag tog fram lite godis till fångarna för att liva upp stämningen ... Det är lika med att svinga med ett trollspö ... Vips så är allt som vanligt, humöret på topp , allt är fantastiskt och underbart igen... Hmmm, märkligt fenomen de där... Socker is da shit asså ... Bästa medecinen mot allas humör ... 


Gött de är helg ... Behöver vila kroppen nu... Behöver boka massage åt mina innerfileer i ryggen... Ap ont... Säkerligen de också som tär på humöret , mitt humör... Kanske Jag som bör kräva en rullstol av lurre .... 






1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag läste att du har problem med att hämta ut ett paket. Om avin är slarvigt skriven och kollinumret inte riktigt syns kan du ta kontakt med oss på PostNord så att vi kan kolla om vi kan hjälpa dig med kollinumret. Du kan också ta kontakt med avsändaren för att se om de kan ge dig kollinumret. Det går även bra att hämta ut paket med kollinummer och legitimation, själva avin är inte alltid nödvändig att ha med sig när man hämtar paket. Oss på PostNord når du via via antingen telefon 0771-33 33 10 knappval 2, vi svarar mån-fre kl 8-18. Det går också bra att maila vår kundservice på kundservice.se@postnord.com

    Med vänliga hälsningar
    Erika PostNord Kundservice

    SvaraRadera