måndag 12 januari 2015

Blir inte alltid som man tänkt... Och utbildningstajm

Idag kom sista lasset med mina foto jag beställt.. Dock har klant Linda missat ett, så en ram hänger fortfarande tom.. Hmmmm.... Möööög ... Och för att det skulle bli ännu mögigare så blev inte bilderna alls som planerat.. Jag hade en helt annan bild i huvudet om HUR det skulle se ut... Så blev det raka motsatsen ;Fult!!! 
Med andra ord så måste jag ta fram hammaren igen och möblera om väggen...

Det sitter inte snyggt... Önskar det funnits svart/vit bilder istället...  Jaja, vad är en bal på slottet.... Får ta helgen till att tillföra 1800 fler spikhål i väggen 😃 

Annars då... Joo , har faktiskt varit på utbildning under em .. Mellan 13-16... Och jag kan faktiskt förstå alla elever som önskar en bensträckare..hehehehe... Det fick inte vi... Och inget kaffe var där... Trodde ett tag jag skulle omkomma .... 
Utbildningen handlade dom vårt närvarosystem.. Nu jävlar i det kör vi och allt kommer funka perfe om ett tag när alla lärt sig allting ... Mycket att lära, lite trix och fix, men kommer bli superbra. 

Ooolalaaaa fick mig minsan en chrome idag också.. Woop wooop...





1 kommentar:

  1. Syster yster du kan få ett foto på mig till tavlan om du vill... ASG...Kram kram <3<3<3

    SvaraRadera