tisdag 6 januari 2015

Frukostbesök

vaknade upp med värsta förkylningen igår.. Blääää... Nu har även jag drabbatsav den...Jaja, varför inte liksom..... och yes,,,det är jättesynd om mig!!!! Hehehehe

Trots det hade jag en frukostdate med Cissi.. hon kom på fm med en påse frallor .. Asgoa!! Satt som en smäck. Efter 2 kannor kaffe, magarna fulla av deg och annat gott gav vi oss ut på en promenad i La.. denna gången blåste det inte spiknubb i öronen nere vid citadellkliniken.. 



Medans Cissi fick ett viktigt samtal så satte jag mig på en bänk och chilla lite.. Gumman. Som står bakom Cecilia blev helt plötsligt fullkomligt neråissad av en bigabautahund som kom gåendes,,,med ägare,,, Ägaren pinka alltså inte på statyn,,Heléne,,, men hunden gjorde.... Jag blev plötsligt lite förvånad.... Tillåter man som hundägare att ens hund pinkar överallt?? Uppenbarligen jJa,,, dock hade jag själv inte tillåtit det.. Låter kanske helt oväsentligt och löjligt, men jag reagerade faktiskt lite..... 

Efter min återigen guidade tur i La (snart hittar hon själv överallt,,,stan är ju inte jättestor precis) gick vi in på Team Sportia för att checka tröjor mm.... Cecilia fynda en jacka.. en jacka som i normala fall kostade 1790kr hade 80% rea!!! Märkesjackor såklart..tror de var Didriksson.. Billigt var det och snygg var den. Hon var suspernöjd...efter shoppingen gick vi in på Espresso house på lite mer kaffe... som alltid där, blev deg en Vaniljlatte, modell stor 😃


Vi satt där en bra stund innan det var dax att bege sig ut igen i kylan...snacka massa skit,,titta på folk,,,alltid lika kul ...

Väl hemma var det dax för henne at bege sig vidare till Lomma för ett besök hos en annan kollega ... Själv la jag mig i soffan och bara softade ... Och kände hur förkylningen blev värde och värre.... Moget! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar