fredag 30 januari 2015

Från ingen till väldigt mycket....

För 1 år sen var jag ingen.... Jag var bara en mamma som sökte mig efter ett nytt jobb att arbetsträna  på ....  Idag , 1 år senare,,,, är jag "salesmanager" ( vi har döpt de så temporärt tils vidare) , inköpsansvarig för hela akademin, OCH även idag på BoIS och deras cafeteria, samt kioskerna på hemmamatcherna (13 st) , OCH på det som komma skall nere på start11an.... Vad händer ?? Hahahaha,,, jag fattar inget... Eller jo,,,eller nääää... Känns helt overkligt... Men uppenbarligen har jag något som är fantastiskt,,. Dom tror på mig, dom ser vad jag går/gått för,,vad jag kan, vilka förmågor jag har....  Jag är mållös.. Överlycklig... Kroppen sprudlar av glädje.. Jag känner mig faktiskt "grym" (med risk för att låta kaxig.. ) och stolt över mig själv.... 

Inköpsansvarig på akademin var klart sen förra veckan...likaså att vara handledare åt start11ans praktikanter/arbetssökande ,, ( på måndag kommer det 3st till oss/mig) och idag hade jag möte med BoIS sportchef ang fsg ansvarig åt dom....jag är mållös... Kör en tagg.. #degårbranu .. 


1 kommentar:

  1. Du är bara bäst syster yster!!! Jag är så glad för din skull <3
    Lycka till med allt...
    Kram

    SvaraRadera