söndag 18 januari 2015

Lurrevecka och Starstrucker....

Vilken kväll....hämtade upp Lurreman i Häljarp tidigare ikväll... Äntligen är ha här.. Länge sen sist.. Saknat den lille fisen otroligt mycket. Vi hämtade upp Sanna när vi kom till stan och styrde bilen mot Grillmaster för lite käk..jag tog en falafelrulle, Sanna en kebabbtallrik och Lurreman fick ett gäng buffalowings.. Där var inte så stort så vi tog med maten och käka härhemma...  Hyfsat gott var det, eller jo, helt okej,, kan lätt äta det igen iaf.. 
Till efterrätt tog vi en Nutellasemla (utan mandelmassa) som jag fixade ihop.. Riktigt smarrigt, och riktigt onyttigt, och helt onödigt :) 


Sanna och Lucas är som bror och syster.. De har en slags "syskon tets relation" De slås, retas tetas, kramas stör varandra... Helt plötsligt känner jag mig jättevuxen ,,,,, inge alls kul hehehehe... Jag måste be dom Tvätta munnarna med såpa efter alla ord som ko mer ut.... O m g hahaha... Men samtidigt riktigt roligt 

   Fot krig...... 


Medans de låg och bråka i soffan hamna jag i jobbtankar... Kom att tänka på vårt "event" i feb om http://mickegunnarsson.com/mina-forelasningar kommer och föreläser hos oss..  Och kom då att tänka på en helt annan föreläsare...... Magnus Hedman... Nämnde det för El chefo häromveckan och han bad mig kolla upp pris mm... Så jag maila iväg ett mail till http://www.magnushedman.se och ställde frågan... Dra på trissor... Inom ett par min hade jag ett svar.... Från självaste him self.... Woooow.... Jaaaa, jag erkänner, jag är sååå kändiskåt..... Detta var/är hur stort för mig som helst... Jag bara satt och log.... 




Hur coolt som helst... Ska ha ett möte i morgonbitti med Fredrik och kolla läget lite kring allt... Jag har ingen aning om de är dyrt el bra pris, mm,,,, hur länge han stannar osv... Meeeeen coolt han svarade..... Och japp, jag fick hans nr.... ;) 

Lurreman satt med paddan en stund när Sanna hade gått... Han satt och fixa ihop en schyst musiktrudelutt.... La in trummor, gitarr, orgel mm, och sjöng lite.. Han tyckte de var as grymt och satt och digga gärnet... Jag satt bara och log när jag såg hur han verkligen levde sig in med det.. Han satt tom och smådigga själv




En helt okej söndag för min del.... Shoppat, meckat, trixat, hämtat arvingen , hängt med Sanna, fått mail av "en kändis" , kikat på mini fockers.... Känns som man kan gå och lägga sig nu och slumra sött ...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar