söndag 25 januari 2015

Massage - check...

Så, bokat och klart med massage på måndag ... Nu hoppas jag hon är bra också.... Så smärtan försvinner efterhand... 
Skrev till ett gäng massörer igårkväll ... Om de fanns någon som hade lördagsöppet.. Så svara hon här i fm, att hon fått återbud på mån em,, så jag var välkommen då... Mästerligt ...   Fick bekräftelsens ikväll att jag var välkommen... Då slog det mig... Var i h vete har jag bokat,,,, egentligen,,,?? Hahahahahaha,,, sååå typiskt Linda .... Men efter en sväng inom Google och hitta.se så såg jag att de var ju relativt nära mig själv ändå.... Ibland har man tur... 

Kan ju tom promenera dit.... Lyx ;) så jaaaa, välkommen måndag säger jag nu... Först massage, sen yoga på kvällen... Sicken start på veckan... Wooop wooooop 


1 kommentar:

  1. Kan varmt rekommendera stans starkaste kvinna, tror hon heter Clarrissa och finns på borgmästargatan mittemot gamla kyrkans grund. Hon har varit mannens räddning då hans rygg havererat ! Hon är grymt duktig och inte så värst dyr heller för en timme ...

    SvaraRadera