tisdag 20 januari 2015

Trasiga innerfileer, nyheter i schållan , födelsedagsfirande, bak och middag....

Fick höra idag av farsan Balloo på jobbet, som även är en liten "magiker" att jag hade 2 st trasiga innerfileer .....



Vi passa på att ta en röntgenbild när vi ändå var igång..... This is me :) 


Mina muskler i ryggen under skuldrorna var så svullna, trasiga  och ihopsatta att jag behövde massage iaf 2ggr/v  för att mjuka upp dom.... Till att börja med. Tydligen kommer sånt när man är stressad mm.... Och nu när stressen börjat släppa, så har jag fått grymme ont... Huvudvärk och ont i axlar och nacke (delux ont) Men om ett par veckor skulle jag må bra igen ,,,, vet bara inte hur jag ska få ihop att ta massage 2 ggr i veckan...hur hinner man det ?? Och framförallt, huuuuuur har man råd med det???  Men jag får väll ta en gång i veckan iaf... Han tryckte på vissa punkter... Och jag höll på att ramla ihop... Gjorde svinont, men var ändå skönt efteråt... 

Fixa till en ny produkt till cafeterian idag.... Gick sådär.... Men såklart kommer det gå bättre och bättre... Jag fixa till lite morotsstavar till fsg... På tiden det kommer in lite nya nyttigheter även där.... Lite mycke gnäll om att de saknade "dippa",,, ( snorungar, aldrig nöjda  hehehe) men de kan dom fetglömma... De behövs inte.. De är lika gott utan... En vanesak helt enkelt...  Och jag kommer vinna denna gång!! Hel yeah:) 

   4kr för en påse stavar... Billigt, gott Och nyttigt...!! 

Kapten Morgan/cirkusdirektören  fyllde år idag...... Såklart hade vi , (hans bästa någonsin), medarbetare , fixat en present pt honom... Nästan alla var samlade och sjöng en sång.. Alla marscherade först in och sa vi skulle löneförhandla hehehe....
 Housing fick i uppgift av oss för ett tag sen att fixa en tavla... med hans favvolag... Och yepp, han blev ganska så glad..... 



Hämta hem arvingen efter jobbet... Vi snacka om ett biobesök i morse,  men han ville hellre baka.... Och vem säger nej till det?? Not me ❤️ Vi hitta ett enkelt recept på nätet.... 
 
blev inte riktigt enl receptet då jag har dåligt med både mått och formar .... Rund form istället för rektangulär, och säkert dubbelt så mycket nutella än vad som stod... Så blev mer som en kladdkaka... 

  Och även nougattopping istället för mer nutella.... 

   Men god ändå... Liiiiite för söt bara.. Borde slängt i jordnötter..

Till middag bidde de Nuggets med ris... Och jag stuva även ihop lite kokta grönsaker.. Såg ut som en spya nör de var klart.. Men gott... Jag gillar morötter,,, men INTE färdiga slantade som ligger i fryspåsarna.. Bläääää.... Smakar nada,,,, jag är ofta baracute efter blomkål och broccoli... Men därför oftast bara med de skitmorötterna... De är goda att woka, men inte att koka... Mn en puré av allt smakade gott.... 



Sen har vi slappat och chillat i soffan med massa tända ljus... Lyssnat på Spotify ... 



   Lurre spelar Roblox .... Tåg.... Hmmmm ,,,, he loves it.... Jag fattar nada... Jag börja lira candycruch igen... Not goooood.... Blir beroende,,,,, hehehehe




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar