måndag 12 januari 2015

Hantverkare......

......varför håller hantverkare "aldrig tiden"?? Idag skulle jag få (fick det ) en underdåpsarmstur uppsatt i köket.. Tiden var bestämd till kl 10.. Kom dom kl 10?  Nooooo..... Men idag var de bara 30 min försenade moahahaha..... 


Men nu sitter iaf lampan på plats.... Nu saknas bara dörren till Lurres rum... De hade inga på lager (såklart) , så de skulle beställa en ny... Troligtvis blir de ingen brunträdör utan en vit.. Egentligen borde jag gått bananas... Men näää, jag orkar inte... Upp med en dörr bara så vi får detta överstökat... Finns värre saker att gnälla över....  Hantverkaren var lite kul iaf... När han tömde ut skåpet på mina glas och muggar, så utbrast han: wooow , har du också varit i Ullared ? Vi har exakt  likadana muggar.... Hahahaha.... Lite kul faktiskt ,,,, och han "gillade Ullared" , tyckte det var en toppenaffär.. 

Nu kan jag både baka och laga mat sent om kvällarna utan att använda pannlampa 😃








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar