söndag 25 januari 2015

Rulltårtsjävel och mystiska med syster...

Tja,,,,, att baka rulltårta var inte min grej precis.... Har aldrig gjort det innan och tror inte jag kommer göra det igen , hehehehe... 
Det börja bra iaf..... 
Sen när sylten kom på och man skulle rulla ihop den där till en fin rulle,,,, ja herrejösses.... Say no more.... Rulltårtsjävel !!!!!! 

Inte okej..... Nopp.... Jag håller mig till chokladbollar, kladdkakor, kanelbullar etc,,, sånt man är säker på.... 

Men den smakade iaf gott enl gästerna hahahahaha...

Syster och hennes Tommy kom förbi på en fika..... Mysigt... Stackars Tommy hade en öm stortå... En truck hade trillat på hans tå igår.... Jag rös i hela kroppen av hans berättelse..... Huääää ,, och Ingela kämpar med sin onda nacke, rygg,,,,,, händer liksom inget där heller... Snart varit sjukskriven 1år.... 

Fick superfina tulipaner som fick pryda min hall, bredvid min nyinköpta ljuslykta. ..1000 tack ❤️ Lurre fick en bukett dumleklubbor.... ❤️ 
 Och nej,,,, köksbordet fanns inte kvar på Jysk.... Så inte meningen det var till mig... Tog en sväng på ÖB istället och brände lite stålar där ,,, lite ljus , tavla mm hittade jag... Jag var nöjd :) 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar