torsdag 1 januari 2015

Internationella pizzadagen

Idag är det internationella pizzadagen ... Såklart firade vi det med en kebabpizza till mig,,,och en Vesuvio till Lurreman , hehehe... Satt som en smäck ! Nyårslöftet var att äta mer och ordentligt... Sket sig fullständigt från dag 1 känner jag.... 


I morgon är det tjejmiddag hos Eleonor och lördag likaså , fast här ... Så mjaaa, tar nog och startar mitt hälsosamma liv på måndag istället... Men planka kan jag börja med redan idag :) 

I em/kväll har vi haft besök av världens bästa Sanna ❤️ Vi spela lite spel, käka gotte snacka om allt mellan himmel och jord ... En mysig stund 




Jag blev kraftigt utklassad av bägge två isf... ( eller jag gjorde mig för husfridens skull hehehe, om man ser de från min sida ) 

Nu har Sanna lämnat , och jag och Lurre kör filmkväll med mer gotte och onyttigheter ... Kommer absolut inte gå och väga mig på vv på lördag enl plan... Skjuter på det till nästa lördag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar