tisdag 13 januari 2015

En helt vanlig tisdag på jobbet..


Min nye kompis i kiosken,,,, numera kioskansvarig, mr Nicklas.... Han är numera ansvarig för cafeterian och rasthallen.... Jag själv då....? Jo, jag gör lite av varje... Står fortfarande i cafeterian , men inte lika mycket.. Är nog mer "inköpschef/salesmanager" .. Har även gått och blivit någon form av handledare....
Idag var jag med på ett möte om marknadsföring..kul!!! Nu ska jag ändå ragga upp Landskrona legendaren Sonny J ,,, innan fredag ,,hehehehe... För ett kommande event på akademin nu i feb,,, 
I em var jag med pedagogerna och visa dom hur man bloggar.. Var as nervös,,,, men de gick nog bra,, kändes bra... De var duktiga.. Har nog lätt hamnat på världens bästa arbetsplats (vet jag säger/skriver det ofta, men de är ju sant...) och jag förstår inte att det var1 år sedan jag började... Känns som jag varit med betydligt längre... 

Anela vägrade vara med på bild......
Och han här hittade vi bland "kvarglömda artiklar" ... Mr försökasebitterut.. Hehehehe... 

Glädjen i rasthallen är ofta på hög nivå... Och nu har pingisbordet "hittat hem" igen... Det är i cafeterian de händer.... :) 

Frallor och toast säljs som bara den...... Och även frukten börjar ta form..
Försöker hitta på nya saker att sälja nu också... Nicklas är helt inne på att vi ska sälja Krockofanter och skumdelfiner... Hmmmm.... Nja,,, suger på den en sväng..,, själv tänkte jag mig morotsstavar... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar