tisdag 27 januari 2015

Massage & yoga = halvdöd..

What the f#%k ..... Vad bokade jag tills igår... Egentligen....?? Tja, ingen ryggmassage iag som jag planerat.... Nä Nä,,,,, det blev en helkropps oljemassage..... I 1h... Jodåsåatte.... Absolut skönt....men inte alls vad jag tänkt och hoppats på.... 
Kom dit på avtalad tid... Blev visad till ett mörkt rum.... Där bad hon mig ta av mig alla kläder utom trosorna....så skulle hon gå och värma handdukar sålänge... Då gick de upp en ljus för mig,,, att oooj,, här blir det inte bara ryggmassage.... 

Akten börja med att hon plocka bort stressen som satt i axlar och rygg.. Och utan att hon ens rörde mig blev jag varm på just de ställena... Lite coolt ändå.. Men jag hade kanske blivit de ändå, utan healing som hon sa senare de var.. Sen jäklar i det, blev jag inoljad och masserad... Överallt... Och japp, skönt var det..men ändå med en stresskänsla i kroppen, om vad i 17 kalaset skulle kosta... Hade ju som sagt tänkt mig enbart rygg.... Hal som en ål, och len som en barnarumpa kasade jag i Mona kläder igen och äntrade till kassan... Var beredd på närmre 4 siffrigt nr,,, men de kosta mig 500kr... Kändes inte jättedyrt... Men har ju inget heller att jämföra med... Ny tid bokad på måndag,,,,, ENBART rygg denna gång.... Hon fick bort en del knutor,, men en satt som en stenkula... De gick inte.. Hon bad mig gå till en manlig hårdare massör för punktering ... Hmm, så ja,,,, jag får väl lösa det också.... Så summan av de hela,,,så kvarstår mina svullna innerfileer också.... 

Senare på kvällen var de dax för ett icke någonsin beprövat Yogapass på Friskis här i stan.. Jag och Sanna ville terra det,... Och tjaaaa,,,, vig är jag inte....kommer aldrig bli..... Blev en del skrattattacker i tysthet så tårarna rann....meeeeen ,,,, vi ska ändå på det igen, på lördag... Det hela hade mycket med andning och smidighet att göra.... Så inget pass där svetten dröp från en.. Mer...aaaaaj..ovig...... Kylskåpsvarning ,,,,, 

Tyckte ändå det var schysst av Sanna att stanna upp och ta en bild på mig mitt i allt ihop...



1 kommentar:

  1. Wow syster yster! Ett pass yoga och så vig redan.... Coolt, man kanske ska testa 😂
    Kram

    SvaraRadera