söndag 1 februari 2015

Bara 28 dagar kvar till Mars...

Såg den rubriken på sociala medier och tyckte den var as ball.... Bara 28 dagar kvar till  mars .. Coolt att de springer iväg nu.. Full fart mot sommaren,, el iaf våren... Moget väder vi har nu!! Hatar kyla,,,, fullkomligt hatar den.... Och enl prognos ska det vara minus hela veckan, vilket innebär man måste skrapa rutorna plånboken var morgon,,,vilket innebär man måste upp 10 min tidigare...minst!!! Och med det mera tjat på morgonen om att "rappa på, öka takten så v kommer i tid" till sonen, som resulterar att jag blir en sur jävla bitch på morgonen, som kan innebära att det humöret sitter i hela dagen... Och på kvällen får jag höra att jag alltid är sur... Så, mmmmm,,,, nä, jag är inget "fan" av vintern precis... För många följdeffekter.... 

Absolut finns det fina soliga kalla dagar också... Men nä..... Jag dissar vintern....om jag får välja själv... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar