söndag 1 februari 2015

Så rakt som de kan bli , omhäng och Lurrevecka

Hämta min spegel i fredags som hade kommit till Jysk... Har inte haft ork varken fre el igår att hänga upp den... Men idag hade jag lite mer energi...... Den fick bo i hallen, ovanför hallmöblen.. Passa perfekt! Och utan tumstock och vattenpass och allt vad de heter,,,,,,fick jag nog allt upp den perfekt,,,,enl eget tycke iaf hehehe..... Allt som behövdes var en skruvmejsel och en blyertspenna.... Sen att jag har skruvat gipsskruv rakt in i en betongvägg utan plugg,,,,tja, de funka det också.. #kvinnorkanockså 😄 



De gamla tavlorna som hängde där innan,,,,fick flytta in i vardagsrummet .... På pappas plats...


Och pappa fick flytta till en helt annan vägg vid tv:n... Inte supernöjd ,,men får vara så tills jag kommer på en bättre lösning....


Har hämtat Lurreman ikväll... Kärlek..... Nu är det mammavecka för hela slanten. Vi startade kvällen med mys och en film till lite gotter.. 



Snygg bild... Jag ser ut som jag har värsta mega hakan med blåmärke på kindbenet ,,och Lurre ser helt efterbliven ut .... Och yes, han gör sig till såklart ,,, han är sällan normal på foto ... 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar