tisdag 3 februari 2015

Skitdag och svullet tryne och att skriva av sig.....

Denna dagen kan lika gärna försvinna fortare än fan själv.... Finns absolut inget bra med denna dagen överhuvudtaget... Lönt den ens existerar.... 
Börja med böter....sen en kraftig irritation gällande mamma... Jag gick i molekyler inombords, som tyvärr smittade av mitt yttre .... Jag skulle kunnat slå en person på käften... En redig käftsmäll... Hade suttit fint... Har enormt mkt ilska inom mig som bara måste ut.... Fortare än fan... Det suger min energi.... Men allt som händer angående henne vill jag såklart veta av... Vill ju ta del av det.. Idag gick allt lite över gränsen bara.....
Har även stött på människor idag som man undrar hur deras syn på människor är..... Horribelt..... Blir så matt och trött...... Och krydda det sen med korkade frågor.... pms och tant röd....

Såklart finns en del i min närhet som ser saker direkt och ber mig prata ut,,skaka de av mig, låt de va osv.... Men nä min själ.... Idag går de faktiskt inte att skaka de  av mig... Så jävla enkelt är de inte alltid... Nä! Jag behåller offerrock på mig idag och fortsätter vara arg, sur, förbannad, irriterad... Det måste man väl få vara ibland.... 

Och för att göra dagen lite extra spännande... Gick jag till hon som masserade mig förra veckan för att få vaxat huet ( såg ut som fåret shaun..) ... ........... Tjaaaaa... När hon väl var klar, med vaxning, och med att ha plockat små pikinjehår med pincett i en kvart, OCH även rykt näshår som hon störde sig på,, ( såg inte den komma,, gjorde skiiit ont,, rynka huet som en griskulting och borra ryggen genom stolen..) utan förvarning... Fick jag se mig själv i spegeln.... Ja ,,,,jag såg ut som : 1. Greta Gris 2. Svullen gris 3. Svullna andra sorts läppar.. 4. Som ett svullet rö#hål.... Såååå check på det...fantastisk nöjd!!!!!!! Jodåsåatte.... 

Har de inte lagt sig tills i morgonbitti måste jag sjukskriva mig...har möte på BoIS kl 13... Mitt första möte med dom....vill ju inte gå dit och se helt brännskadad ut..... Snällt ändå jag fick en burk alkoverna att smeta på.... Mmmmm hör hur mycket jag älskar mig själv idag,,,, är verkligen på ett strålande humör.... Not!!!! 

Behövde skriva av mig bara......

Peace, over and out.... Imorgon är en annan dag..... Gör om, gör rätt,,, typ,,,,  nu ska jag gå och tröstbaka..... 




1 kommentar: