tisdag 17 februari 2015

B-day


Yes.... Idag har det varit min födelsedag.... Och en fantastisk sådan.... 
Vaknade upp strax innan 8:30.... Chilla i soffan läääääänge med kaffe och Nyhetsmorgon ... Underbart! 
Kl 11 hämtade jag upp arvingen i Häljarp för att vi skulle luncha tillsammans på Basilika. Mysfaktor delux ....
Glömde fota oss själva men Lurreman hann med att fota sin tallrik, hehehe.... Detta är hans absoluta bästa restaurang med buffé av världsklass.,,, ja min med såklart... Men värmer i hjärtat lite extra när han vill äta där.. Deras jordnötssås går inte av för hackor....
Vi sket i kaffe och efterrätt där, och styrde istället bilen ut till Glumman för att fira mig vidare hos syster... Och som pricken över i:et var Emil med familj nere och hälsade på samt att Sanna också var där. 
Där blev det skönsång, fastlagsbulle, presenter och massa mys...





Har redan läst bägge böckerna tyvärr.... Så vi ska byta dom... 


Lurre lekte med lera....och Emil körde honom att göra en "Delfin på hjul" ..hehehehe,,,joooo ellerhur ..


Detta var enl oss andra något helt annat.... Vi gjorde även en mussla som slötit sig.... Say no more......fantasin är grym, både hos vuxna och barn..... 

     Sötaste Otis ❤️

Några kaffekannor senare lämnade jag arvingen i Häljarp igen... Vi ska ses igen i morgon då jag skulle få min present av honom... ❤️

Ikväll har jag hängt en sväng hos Helen och fått lite käk och känt mig firad... Kameran strejka med fullt minne av bilder... Därav nada....

Haft en helt magisk dag/kväll, fantastisk födelsedag,  och över 70 pers har grattat mig både på sociala medier och via sms... Jag känner mig glädjefylld . Kunde inte haft en bättre födelsedag! 









1 kommentar:

  1. Du fick allt en härlig dag både idag och igår.... Ibland är det bra att inte planera själv så blir det ändå hur bra som helst :-)
    Miss med böckerna men det får vi lösa ju ;-)
    Kram systeryster <3

    SvaraRadera