fredag 6 februari 2015

Bitterfitta , fredagsmys och film

Vilken skitvecka det varit.. Har inte alls varit på hugget... Brottas med kännslor varje dag ... Vill helst bara vråla rakt ut vad jag känner,,, stortjuta som en trotsig 3åring,,,, lägga mig ner och fäktas med ben och armar,,,bli tröstad en vuxen människa, som säger att allt kommer bli bra..,,,, slå på nånting hårt... få ur all smärta ... Men de funkar inte.... 
...........Och livet kan ju inte innehålla solskensdagar alla dagar i veckan,, hela året... Tror de flesta mår såhär lite då och då...men få erkänner det.... 
Lurre har tagit hand om sin mamma idag iaf.. Jag har varit "den bästa mamman i världen" jag har varit "snäll" han har sagt han älskar mig, kramat mig flera gånger .. Små ord kan verkligen vara balsam för själen ibland.. 

Innan jag la mig på soffan och surade så bakade vi en efterlängtad kaka,,,el stor bulle... Nutellabakelse ... Fredagsfikat .... Blev inte alls som på bilden.... Men smaken var iaf god...


En färdig pizzadeg och ett par msk nutella,,, klar..... Enkelt... Precis som de ska va' 

Middagen från matkassen var sådär... Fläskytterfilé med rostad pot,,, nja,,, kycklingrätten har varit den bästa hitintills ... Missa helt att ta foto på den också... Middan  alltså.... 

Kl 20 var de dax för Fångarna med lite gotter... Fredagsmys... Vi gick Al in, med godis, chips och dippa... Vi väger nog över 100 kg vardera nu.... 


Såg Charlies Änglar också... Älskar Cameron Diaz !!! 

I morgon vaknas de fest för tant....ska på 100 års kalas på hotell Öresund, med ett gäng goa kollegor ,  och kanske svänga på de lurviga... Vem vet......
I skrivandes stund, känner jag mest för att stanna hemma i soffan och tycka synd om mig själv... Men de kanske blir kul.... Allt hänger ju på hur man själv är... Vi ska sitta här hemma först och ta nått gott att dricka... Jag kunde erbjuda vatten,,,så Cecilia skulle ha med sig bubbel....  ;)

Skärmavbild 2014-12-19 kl. 15.06.28

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar