måndag 2 februari 2015

Matkassen = matlåda..

Hämta vår matkasse idag.... Som var en matlåda hehehehe


Men blev positivt överraskad av allt fräscht som var i lådan.... Såhär mycket mat, och nyttigheter har jag aldrig haft i mitt kylskåp... Nom nom....





Lurre fick bestämma vad vi skulle börja med... Och han valde kyckling i aivarsås med pasta.. 



Så på med lite Spotify och spisen full med kastruller och vi var igång.... 



Inte jättemånga ingredienser .... Enkelt ska de va... De tackar vi för... Jag var lite skeptisk åt just Aivar.... Men de var faktiskt gott... Och starkt.... Jag berätta inte för Lurre var de var... Då hade han aldrig ätit det hehehehe....gäller att vara smart i vissa läge.... Och det löna sig.... Pågen åt 2 portioner,,, han bad om mera själv ... Magiskt.... 

   Min tallrik......

   Lurres tallrik..  ;) 

Det positiva med detta.... Är att jag får behålla alla grönsaker för mig själv.... Jabbadabbadooooooo.... 

I morgon kör vi korvgryta med texmex style.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar