lördag 14 februari 2015

Arktisk kyla med massa fotboll och Studiebesök i Trelleborg

När kl ringde 9 i morse var man inte snygg ...
Lurre spela träningsmatch i Asmundtorp kl 10,,och självklart ville jag se den... Dock var jag defentitivt inte klädd efter väder ... Fy för satan vad kallt ... Arktisk kyla i hela kroppen ... Jaaaa hit med sommaren nu tack! 
De spela 3 halvlekar och vann med 10-6 . Dock såg jag bara 2 st. Cilla hade bjödit ner mig till henne idag för en fika samt att gå och se Bois spela mot Trelleborg . 
Lurre stod i mål i andra halvlek.. Bägge våra målisar var sjuka , så grabbarna turades om att stå .. 
Lite tråkigt att de inte sålde kaffe på plats.. De brukar vara duktiga på det.. Jag frös långt in i märgen och hade varken mössa el vantar.. Note to my self: ha alltid reservkläder i bilen i form av termobrallor, varmefiltar, mössa, vantar och ulltröja samt en fet dunjacka!!!

Så innan jag drog till Trelleborg , for jag hem för att förvandla mig till en michelingumma med långkallingar , 3 tröjor mössa och vantar... 

Blev lite kaffe på espressohouse och en snabb guidad tur på stan innan vi drog till "tjongavallen".... Där mötte vi upp hennes pappa som höll oss sällskap under matchen.. De har en fantastisk far- och dotter relation .. Mysigt.. Tänk om man hade haft de så själv.. 

IMG_2361

Strax efter matchen åkte jag hem.. Hon skulle iväg på fest och själv hade jag en date med soffan.. 
Har sett på Mellon också ikväll... Tyvärr måste jag säga : vilket mög!! Blir bara sämre och sämre .. Bästa låten ikväll var nästa Åkarp låten hehehe.... 
Och kände att de blev nån form av Tant varning när jag tyckte att M's låt var ganska okej... Hepp!!! Vad händer?? Hahaha 

Dock höll jag på Samir... Men nä,, blir aldrig som man tänkt .. Älskar dock Filippa Bark... Hon är helt fantastisk 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar