onsdag 25 februari 2015

Rövdag, Antarktis och upptining

Idag, har varit en riktig rövdag...där inget blev som planerat.... Men jag har varit stark, kämpat emot, med tårar bakom ögonen... Men alla dagar kan inte vara solskensdagar heller.

Ikväll hade Lurre träningsmatch mot Asmundtorp ... 3 halvlekar spelades ... 


Riktigt jävla kallt.... Mina tår var stelfrusna...jag har inga riktiga vinterskor.. Hade dubbla sockar och raggisar,, men inte hjälpte det... De var som isklumpar... Gjorde riktigt ont när jag gick sen...

Men matchen vann dom... Med 6-4. Kul!! Men nu längtar jag riktigt mycket till sommaren!!! Verkligen hatar kyla...!!! 
Hemma ganska sent... Blev inte middag förrän närmre 19.. Vi var vrålhungriga... Inhalerade lite pasta innan det var dax att tända massa ljus och masa ner oss i soffan under filtar och täcke... 



Och onsdagskväll = helig kväll mellan 21-22.... Greys, Dr snygg äger tv:n då.. Lucas fick vänta med att lägga sig tills det blev paus... Heheheh... Inget kan få mig att förflytta mig just då.. ❤️ 

Syrran har varit hos mamma idag ,,, själv har jag knte hunnit med.... Hon mådde bra efter ingreppet och var tom lite pigg..... Fick lite bilder messade till mig... Scarry shit.....

Min fråga är, varför dom inte raka av allt hår på sidan .... ? 
Tycker fortfarande att det är fachinerande att det sitter en slang där innanför skallen...intill hjärnan....som går ner i magen....  Snacka om att det finns skickliga läkare... Jag är imponerad.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar