torsdag 5 februari 2015

Hemsk morgon.. Sötsug ...och smaklös soppa...


Shit pommes... Vilken morgon.... Fördeförsta hann jag inte sova klart innan kl ringde.. Natten gick i rasande tempo....  Upp.. Duscha, koka kaffe,,, som vanligt.. Sen när jag skulle räcka mig efter lotionen, så stötte jag till makeväskan... Ut för allt..... I en rejäl duns... Ögonskugga precis överallt... Mörk.... Kul.... 
Dålig bild... Men mörka fläktar på hela golvet hela vasken,,upp på väggarna... Åååå järnspikar.... Samla ihop alla saker i en hög, skaka av allt lätt....  Ut och sörpla kaffe till Nyhetsmorgon...mjölken till kaffet föll ur handen... Mjölk överallt.... Grrrr järnspikar ..... Tvinga upp Lurre kl 7 när han snozat 3 ggr.. Vem fan uppfan snozen????  En helt onödig uppfinning!!! In på dass igen och la på maken... Titta mig i spegeln .. Tur var väll det.... Såg ut som en redig sotare... Svart i hela ansiktet.... Jävla järnspikar...... Den jävla mörka ögonskuggan som gick sönder hade satt sina spår i alla mina borstar när de låg huller om buller på golvet .... Moget som fan.... Av med allt..gör om gör rätt...
Yes... Detta satt i fejjan.... Så ana hur jag såg ut irl....  Efter ett par lugna andningar ... såg jag ganska normal ut igen.. 

Trots en rätt tuff start,, var vi ändå på skolan 7:29... Jag hann inte mer än in i köket på jobbet innan nästa grej gled ur händerna på mig,.. Min dator for rakt ner i golvet i världens duns.... Jag våga inte ens titta på den.... Men enl Carl var den hel och fin,,,, phuuuuu.....  Annars hade chefen gjort mos av mig.. Hade inte fött lön på 17år..... Minst.... 
Var förresten med chefen på frukostmöte uppe på BoIS idag för ett senare ha ett möte med Patrik .. Igen.. 
Tillbaks igen efter lunch,, och nästa telefonmöte clicksystem var inbokat .. Det blev inställt.. Fick vi veta 30 min efter utsatt tid.. Jag , Merita och Linda 2 satt och gaffla istället om allt annat,,, så vår tid försvann ..mötet ombokat tills nästa vecka.. Vi fick många Goa skratt iaf,,, välbehövligt,.. 
Jag skulle egentligen bara sitta med i kulisserna och lyssna på mötet.. Jag ska gå ur den gruppen och Linda 2 tar min plats...med Merita ,, så mitt uppdrag idag var egentligen bara att se så de förstått allt,,,,,, och dricka kaffe.... Och lyssna... Hehehehehe.... 

Sen har dagen bara fortsatt i felhetens tecken... Återigen en pissedag ... Något är vajsing i min kropp... Den är inte alls i harmoni mer... Känner mig ledsen, arg, irriterad , värdelös, hjälplös mm... 
Vi laga soppa ikväll... Köttsoppa... Njaaa,,, ingen hitt... Inte rälig,,, men ganska smaklös....

Viste Lurre skylla tycka sådär med tanke på lök och morötter... Men med lite baguetter till så blev den ok,,, inte mer......  I morgon blir det helstekt fläskytterfilé med rostade potatisar,,, känns so. Det blir veckans bästa... Men ska inte ropa hej ännu....

Har ett eeeeeeeeenormt sötsug just nu också... Kallas nog tröstätning med ett grovt ord ... Idag hitta jag en fin kombo som jag måste dela med mig av.... Marabou mjölkchoklad blandat med mint mentos .. Stoppa in 2-3 mentosar i munnen... Tugga de lite mjuka,,, stoppa sedan in en ruta choklad och låt allt smälta samman inne i munnen..., ljuvligt kan jag säga!!! 


Korka faktiskt upp litevin också ikväll ... Tyckte jag var värd det en torsdag som denna... Gott var det..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar