söndag 31 augusti 2014

Dax att sova nu

Vilken dag..... En riktigt jävla piisig fucking helvetesdag .... Har gråtit massor , luften gick ur . Har mycket mer gråt som ska ut , tror inte förrådet är halvtömt ,men en start iaf .. 


Och kakorna i morgon då ??? Ja 20:30 ändrade jag mig för sista gången... Tror jag... Och ja, jag bytte recept också .... Linda = beslutsångest 
Kommer det bli bra? Tja , återstår att se i morgon helt enkelt 
Kl ringer 05:45 , plan A är att vara på jobbet kl 07;00 som senast 
Plan B, är att komma 07:30. 
Plan C , inte komma alls, skylla på stulen bil, punka på 3 hjul ,nån har snott motorn ... 

1 kommentar:

  1. Syster Yster, jag förutsätter att dagen blev som du tänkt ;-)
    Glöm nu inte Mia T och sätt dig i soffan ikväll och assa dig med minst 5 positiva...
    Kram kram <3<3<3

    SvaraRadera