onsdag 20 augusti 2014

Att bara vara ...

Ibland är det skönt att bara ligga,sitta i soffan och "bara vara" Inga måsten ,inga krav , bara slappa. 
Just nu har jag legat pall i nästan 2h ... Tv:n är på ,ljudet av , min relaxlista på gamla mobilen rullar på ( hur i helvete får man över alla låtar från samsungen till ajfånen????går de ens? Ah orkar inte bry mig egentligen,såhär funkar också ) 

Halva veckan gått,,,,i raketfart ,,, snart helg igen... Och på onsdagar äts de spagetti & köttfärssås i detta huset..idag blev det på högrevsfärs.. Har faktisk aldrig terrat det innan (högrevsfärs asså) Gott som tusan. Men jag gillar iof all färs. Kan äta den rå utan problem,,,på med lite salt och saken är biff!!  Men idag var där nått konstigt i färsen...efter 2h i soffan förvandlades jag till ett odjur... 


Odjuret som oftast inte säger något löpte amok i hemmet efter socker,,, och vad hittas i gömmorna??
                  Olalaaaa

Efter sockerkicken gick jag igång på denna gamla godingen ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar