torsdag 7 augusti 2014

Börjar se slutet ... Eller nä ,inte ännu , men snart ...

De 3 vise männen ..... 

Hmm , med ny mobil har jag inga gamla bilder på min bar på jobbet.... Synd:( 

Men iaf så håller vi på att fixa och trixa med den ... Den ska flytta till väggen mittemot ... Idag kom den väck från gamla platsen efter mycket meck.... Fick åka till Glumslövs egna byggarHelen och låna både kofot och fogsvans ... Kostade endast en kanellängdskaka (man tackar) enl hennes man Jimmy .. Sagt och gjort,,,, åkte och fixa en kaka till dom , och när jag står i kö för att betala, insåg jag att jag hade åkt "barfota" hahahaha . Så är det när de är sommar och man blir varm om fötterna på jobbet....av med dojjorna bara! Men jag sket i vilket ... Lufta gott 

Efter en värdelös lunch från donken i LA (jag fick inte min mat jag beställt....alltid klabb i Landskronas macedonk !!!! ) så fortsatte flytten.... 
De är varmt,grabbarna är vansinniga,irriterade då de inte blir som de tänkt sig.... Jag tycker de gör ett kanonjobb!!!!! Detta kommer bli hur bra som helst!! 
Puts väck , simsalabim .... 

Och bygget på väggen mittemot börjar arta sig hehehe 



Där baren stod innan, ska numera bli en plats där kidsen ställer sina skor! Skohyller kommer upp i början av nästa vecka,efter vi målat lite .. Ska måla typ överallt också ...kommer bli så fräscht och fint !!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar