torsdag 21 augusti 2014

Jobbet då??

Ja, vad händer egentligen på jobbet?? Har inte fotat en endaste bild från jobbet på hela veckan ....katastrof för min del.. Saken är att jag inte hinner helt enkelt.. Har folk runtomkring mig hela tiden ,,,eleverna shoppar som galningar , värre än de var halva reapriset på Ullared eller något!!! Idag tog allt slut i kiosken ... Juice smoothie frallor (alla frallor var slut långt innan kl 10!!!!) kalvindricka frukt,,,allt var/tog slut ... Crazy banana !! 
De är helt helt underbart, absolut , men att stå där , helt ensam,och alla gapar efter mer, och ställer 100 frågor ,helst samtidigt och den ena högre än den andra , gör att man liksom glömmer bort instagram helt och hållet.... Hjärnan och kroppen är inte riktigt med i skolstarten ännu ... Samt denna och nästa vecka är det inga schema alls... Lite holabalooa veckor där elever har rast lite hur som helst,,,man är liksom aldrig förberedd på något,, rätt som de är har man 38 elever mitt i nyllet " - tar ett kex, tar ett mars , jag vill ha smoothie vilka smaker finns får man välja själv eller nä jag tar en kvarg istället , ge mig en juice, vi vill spela pingis får vi bollen??  Köper 2 frallor och 5 mars vad kostar det?? När kommer fruktsallad,kan vi inte sälja mjukglass?? Varför togs snickers bort,hur gammal e du? Varför finns inte frallor med bara ost..... ??? " 
Samtidigt ska man le,vara glad,artig, svara på alla frågor... Woop woooop, untz untz ... Men som sagt, absolut jättekul!!!! Kul att vara igång! 
Denna bilden är snodd rakt av från fejjan , för jag har som sagt, inte en ända jävla bild själv ... Hehehehe 

I morgon kommer Paul Torres på besök.. Lurres favvospelare! Han kommer bli så avis på mig , moooaaahahaha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar