tisdag 5 augusti 2014

Kick off

Har haft kick off idag med jobbet ... Med temat "outside the box" 
Haft en helt fantastisk dag trots att den började ganska regnig ... 
Samlades på skolan , fick lite info om alla , någon tävling för att bli indelade i 3 lag . 
Första stationen var vm inspirerad ! Alla blev fotograferade i greenscreen med nya vita akademi tröjor. Såklart kommer detta publiceras på vår hemsida inom kort . 

Nästa station var här hemma.poolparty & lunch ( enkel, grillad korv, såå gott!) Rolle tog på sig rollen som grillmästare. 

Alla ville inte bada, men dom flesta gjorde det. Tog även lite kalenderbilder för oss själva,som en rolig grej . Kan säga jag skrattade så tårarna rann!!!och har gjort det hela kvällen :) 

Station nr 3 var i Ängelholm ,i hembygdsparken , up zone!! Klättring på höga höjder med säkerhetslina och hela faderuttan ... Shitmajgadd vad rädd jag var,flera ggr, men jag fixade bannemig allt!!! För det var verkligen superroligt!! Nu snackar vi att gå utanför boxen,rejält!! 
Lånade bilder från hemsidan då jag missade helt att fota där! 

Efter ett par timmar i luften bland träd kottar och barr, fick vi ett vinnande lag, inte mitt,och jag är djupt imponerad av deras insats!!! Ja över allas egentligen... 

Efter detta spektakel styrde vi kossan hem till Fredrik , (rektorn/chefen/cirkusdirektören hehe) som bor i Ängelholm . Där bjöd han och hans familj på "enklare förtäring".....grillad gris,pot gratäng med massa tillbehör ,vin ,skumpa, öl ... Ja allt! (undras vad som bjuds på vid normal förtäring egentligen hahaha ) ... Efter maten fortsatte lekarna i en 5 kamp lagvis . 
En kväll/dag som går till historien. Ja,har haft superkul,skrattat som en häst , vi är ett fantastiskt gäng som kommer ha minst lika kul framöver under veckorna... 
Johnny's pool , mkt djupare än man tror.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar