tisdag 12 augusti 2014

Ikea , omelett & klippning

Fick ett otroligt jobbigt & tufft uppdrag idag på jobbet ...att åka till Ikea hehehehe ,nooooot  !!!! Åkte gladeligen dit och shoppa grejer till dom 3 vise männen ... Nya ,hela 150 st, nya krokar ska skruvas upp!! Nu undrar jag om jag ska gömma skruvdragarna som ett practikal Joke , och låta dom skruva för hand???? Hahahaha ,, mmmm så får de nog bli :)  
När jag ändå var där, shoppade jag även lite nytt piff till baren ... Gick förbi en ljusslinga med 20 små lampbollar som jag höll i en stund , men la dom igen .. Hade dock varit lite coolt med en slinga ovanför baren ... 



Efter jobbet fick jag mess av Jocke , att han var på besök i Häljarp och ville ha skjuts till HBG . Vi skulle ändå till honom efter maten för att klippa Lucas , så det passa ypperligt ! Slängde ihop varsin omelette till oss, och till detta tog jag ugnsrostade grönsaker med hela klyftor av vitlök (såå hott att rosta hela i ugnen!!) 

Direkt efter maten tog hyundain oss till hans lägenhet.. Lurre hade ordentligt med "burr hår" och äntligen är han skalad :) 


Svårt att sitta stilla..... Men gick bra ändå tillslut , kusiner retas tydligen alltid med varandra ... 
Själv satt jag och sniffa i vax burken hehe , luktar fantastiskt gott!!! 

Resultatet fick klart godkänt iaf !!! 
När klippet var över satt vi ute på balkongen, snacka,röka och drack kaffe 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar