lördag 16 augusti 2014

Vi hann nästan....

Allt hann tyvärr inte bli 100% klart igår, meeeen , där finns nån timme kvar på måndag att fixa innan kidsen kommer! De som är kvar är småsaker. Allt annat stort är klart!! Känns fantastiskt !!✌️✌️ We did it. 


Jag ska bara få ström till baren sen är jag typ klar. Igår var jag och shoppa en "smoothiemaskin" 😉 Det är en av nyheterna. Sen har jag tagit bort snickersarna då de finns nötallergiker , och ersatt dom med Mars . Även bytat ut bullarna/frallorna från stan , mot en mixpåse (frysta) med 4 olika sorters bullar som jag hämtar här i Häljarp , och som kommer färdiggräddas varje morgon på skolan..❤️ Fruktsalladen är bortplockad och ersätts med vanlig frukt i form av banan & äpple tills vidare .  Känns som om detta kommer bli superbra ! 

Fick även en arbetsmobil igår , en "samsung mini tjofräs" 😃✌️ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar