onsdag 20 augusti 2014

........Zzzzzz

Min kropp är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen 
Har ingen ork till något ,energin är i botten , känner mig som en zombie ... Med andra ord hjälpte inte sockret,de enbart stjälpte ... Alltså ingen mening med att "synda" 


Suttit och fyllt i massa papper som Lurre ska ha medvi skolan ... Telefon nummer ,adresser mm mm.. Varför sker inte allt digitalt ?? Så mycket enklare , för alla! För där måste sitta nån stackare på skolan och föra in allt ändån i systemet ... 
Trots mycket pust & stön inför dagens skolstart ,var det ändå helt okej.. De hade dock bara suttit i klassrummet mellan 9-13 och pratat,,fått schema ,och pratat igen,,,rätt trist .. 8-14:30 mån till Tors & 8-13:30 fredag ,idrott 2 dagar.. Han var nöjd.. Idrott redan i morgon ..jag ska öva på att inte curla och påminna om kläder...redan nu... Så får se om han själv kommer på det 😉 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar