söndag 24 augusti 2014

En sväng till Antarktis

Somna vid 3 inatt , vakna 8 men drog mig till 9:30 innan jag masa mig upp till soffan .. Där bädda jag ner mig igen med en kopp Java och filmen Se upp för dårarna .. Finns nog ingen bättre start på dagen än lugn och ro 

Kl 11 åkte jag och hämta hem lurre från Therese. Tog en snabb lunch innan det var tid för samling inför ännu en fotbollsmatch ,,,,i Åstorp av alla ställe .. 
Inget kaffe med då jag alltid antar det kan köpas på plats... Ska fantome sluta ta saker för givet ... Inte en kiosk så långt ögat nådde.. Morr grrr och fräs!!! 
Vädret var inte på vår sida .. Först regnade det småspik ,sen uppehåll med storm .. Fy faaaaan vad kallt det var!!! Vad händer liksom ?? Augusti månad och känns som november .. Hade ändå tjock jacka och en filt jag hitta i bilen,, men borde vara utrustad med både mössa och vantar!! Kändes lätt som att jag befann mig i Antarktis 
Tom för kallt att stå upp i andra halvlek hehehe ... Jag & Malin intog horisontellt läge ... 

Matchen då ?? Tyvärr förlust med 6-5.. Borde vunnit men idag blev det inte så.. Rätt mycket fulspel också .. Tråkigt när grabbarna använder sig av glidtacklingar när dom inte behärskar det .. Dom är 11 år ... Vart ska det sluta...hur ser det ut om 3-4år? 
Tyckte våra killar gjorde en bra match trots allt .. Lurre sköt på mål både med vänster och höger fot .. Coolt .. Jag blir bara lite ställd när folk frågar om han är vänsterfotad ,,,i ärlighetens namn, har jag inte den blekaste ,,,(pinsamt) så jag svarar alltid han är "tvåfotad" :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar