söndag 3 augusti 2014

Sista helgen på semestern

Måndag i morgon,semestern är slut även för min del ... Veckorna har gått snabbt. Har jag ångest ? Nä, inte ett dugg . Ska bli skönt att komma igång igen . Veckan börjar med en Kick off. Inget vet något och det ska bli jäkligt roligt!! 

I fredags var min "bff" (hahahaha) här på en visit . Med sig hade hon "minichefen" Måns och min lånehund Lisa . Vi bada , fika och snacka gamla minnen under hela em. Verkligen supermysigt. Måns är verkligen i en ålder där han gör precis vad som faller honom in...en busig skit med glimten i ögat. Suuuper söt är han. Och älska att bada gjorde han, verkligen inte rädd av sig. 


Hur söt får man bli?? 

Tant Linda och "tulleman" (Måns) 
Hallåååååå, jag heter Bruce ...... 
Lycka ❤️ 

Såklart fika vi negerbullar .... What else ...

Lördagen bestod av ett besök på vv 

Sen ett besök på Maxi för veckohandling... För att senare dega i soffan till Bbt, Tjorven, Emil och senare 24 serien...slapp skön lördag förutom jag hade fantastiskt ont i mina händer... Tror det är av all bakning och handlingen på Maxi... Längesen jag hade så ont. På onsdag ska läkaren vara tillbaka igen,och jag måste boka tid!! 

Idag har jag först haft en mysig date hos världens bästa Sanna. Tog lite kaffe och snickilisnacka om dittan och dattan . 
Efter det, drog jag på nästa date, hos underbara E . Hon hade världens roligaste skylt på dörren som jag skratta gott åt,,,har helt missat den innan... 
Hahahaha, as cool!!!! 

Hon hade bakat i ett nafs också till oss, och packat in allt i fina "panduro"boxar ... Samt skördat frukt från grönsakslandet... Driftigare kvinna får man leta efter ,hehehe 
Från en trädgård nära dig .... 
Finfina kakor i en fantastisk pandurolåda ...
Och "magnifika" bullar , hahahaha 

Fick även äran att terra en ny mjölksort .... 

Smaka havre, och helt okej.. (Tummen upp) Tack för en mysig em kära E , och schäfertaxen var urgullig!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar