fredag 15 augusti 2014

Frukost...

Hur blev det med det här att "sköta maten bättre, äta regelbundet"? Not gooood ... Slarvar fortfarande ... Glömmer äta , äter fel ( inte fel,mat asså, men på helt fel tider) Det som är det galnaste för mig, är att jag glömmer äta frukost!!! Absolut dagens viktigaste mål!! Men snart är alla rutiner på banan igen. Arbetstiden blir normal, 7:45- 14:30 var dag , Lucas börjar skolan på onsdag, man kommer in i ekorrhjulet igen. Ska bli skönt. 
Idag kom jag faktiskt ihåg att just äta frukost. Inte ett dugg hungrig men ett måste.. 

 
Fick bli en grötfrukost då jag inte vet om det blir någon lunch idag. Och gröt borde man väl stå sig på ett tag?? Havregrynsgröt med lite kanel och banan på ,och istället för mjölk körde jag vaniljyoghurt (mmm fina grejer) och yes , allt inskrivet i vv appen hehehe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar