torsdag 14 augusti 2014

Tandvärk lunch presentation f möte & kvällsbok

Tandvärk delux .. Att ett litet hål efter en plomb kan göra så ont !!! Morr morr spott och fräs ... Och att själv känna hur mycket kattskit man luktar från munnen , huöööööö ... Fick iaf en tid i em att laga det, och nu är jag 1400 fattigare , va, livet är fantastiskt ibland .... Värk nu ikväll med men bör vara borta i morgon! 

Blev en lunch idag med på Basilika i stan innan jobbet , men kunde dessvärre inte njuta av maten med tanke på tanden ...

På jobbet var det återigen fix & trix ... Baren är nu målad och fin , alla klassrum är iordningställda, nymålade , de har monterats upp ljudanläggningar , en giganttavla har kommit upp mm mm.. I morgon ska nya innerdörrar inhandlas och monteras upp ... 
BoIS:a flaggan ska häftas fast i morgon ;) 

       Nymålat klassrum 

      En chillhörna vid skåpen 

     Ny bardisk i nya rasthallen med 
     plats för 8 pers !! 

    En giganttavla med vår
    logga pryder väggen i rasthallen 

Under hela veckan har Fredrik ( El Capeteno) frontat ut foto på oss (som togs på kick off) på Facebook, och samtidigt skrivit en kort presentation om oss alla .. Idag var det bl.a. Min tur 


Jag har även efterhand lagt ut små videosar via flippagram , på vår instagram 

Nu ikväll efter f mötet (som jag dessvärre inte fixa idag heller med presentation , jag  är lätt sämst !!!) så slog jag mig ner i soffan med en bok jag ville skumläsa tills i morgon

Pernilla, författaren själv , kommer till oss i morgon och "föreläser" eller vad man säger , mellan 9-12. Ska bli intressant och kul..tydligen ska de bli lite "drama" och teater eller nått ,.. Säger som Svullo: hjälp ,hilfe ,help sääääääl Björn Alveuz olloooon !!! Aja, blir nog bra .. Annars är jag alltid en jävul bakom kulisserna hehehe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar