tisdag 29 mars 2011

Nya tag....

Då var det redan tisdag..hmmmm måndagen liksom bara försvann, i ett naffs, likasom helgen gjorde.... Galet är det iaf.
Som jag skrivit innan så tappa jag motivationen totalt förra veckan när det ryggonda kom smygandes.. kunde inte springa med Jocke heller i lördags som sagts... trist. Ångesten kom smygandes och hetsätningen var på hög nivå.... Blääää,, nä, nu e´det banne mig nya friska tag som gäller!
Igår var jag på Ullared med kära vänner. Skulle haft en stegräknare.... Hade varit intressant :)) Man går som satan där, från ena änden till andra ett flertal ggr..... nöjd och glad kom jag hem med lite saker iaf. Nya joggingbrallor av kortaben modell, en joggingjacka som jag varit på jakt efter, en gul, wiiihoo, träningströjor, joggingmössa, sport bh:s och några sommarlinnen. En mycket nöjd Linda!!

Det jag var allra mest nöjd med var helt klart joggingjackan, och det roligaste var när strl L var förstor.... så det räckte med en M, jiiihaaaaaoooooo

Det bästa inköpet!

Redo för träning?? Jaaaaa!!!
Stanna för frukost i Falkenberg, men Gunillas goa mackor

En välfylld volvo på väg hem igen. Jag har 2 kassar, resten är Tessans & Gunillas :)


Jag är oerhört glömsk med... I fredags när jag gick hem från jobbet, skulle jag lagt in autosvar på mailen då jag tog sem igår.... För att komma ihåg det, så satte jag upp en liten "komihåg lapp" på skärmen


Kom jag ihåg det då???? Nääää, det gjorde jag inte.....  Nästa gång ska jag sätta upp ett plakat i dörröppningen... Då kanske jag ser det, om jag inte går förbi den helt enkelt..... Magisk glömsk är jag.....

Igårkväll börja programmet Mamma byter bo.... Det såg ju jag... Kände jag var tvungen då MIN gamle chef från KVD,  var med, Stefan från Nybro... hahahahaha det var riktigt kul att titta på... Många skrattanfall hade jag... Tur man har lite kontakt med honom fortfarande och vet hur han är... Annars hade man nog tappat hakan många ggr... Mycket manus för ett galet tv-program kan jag säga ;))

Idag startade jag min morgon med att jogga 4 km. Och det känndes sååååå skönt att ha kommit igång igen!! Dock var det lite förkallt för min nya gula joggingjacka, men mössan och en sport bh invigdes. Med nya träningskläder blir det desto roligare träning, så är det helt enkelt!!
Ikväll kör jag ett pass Bigest Looser med, lika bra när man ändå kommit igång ;)

Nu är det dax för middag. Ugnstekt falukorv med hemmalagad mos, yaaammiiiiii Love It!!

1 kommentar: