torsdag 17 mars 2011

Idag gick jag " Bananas"

ååååh, idag har det varit en hektisk dag på jobbet.... som det brukar vara i slutet på veckan... Telefonen ringer iiiiideligen..... och på em har det " bara varit problem" känns det som. Man ska lösa det ena efter det andra och det hinner fan inte gå mer än 5! min innan de hör av sig igen : Hur gick det??? Är det löst??? Ååååh Wooooooooozzzzzzaaaaaaa får man säga till sig själv och andas lugnt och städat. För det är ju inte  "en eller två" saker som ska lösas på ett par minuter, nä nä, idag var det säkert 10 000 st olika saker, kändes som alla mina " post it" lappar tog slut i ett höj....  Samtidigt som telefonen säger .. RING RING RING RING RING RING RING RING om & om igen...... Är det konstigt man "går bananas"?? Det är ju iof inte det värsta på hela dagen.........Nä, det värsta kommer här.......... Jag har fullkomligt " hetsätit" kakor. I massvis.... Ojojojojojojojoj  O M G säger jag. vad hände där då?? Jo, Linda "provsmakade" 1 sort, gick på nästa och nästa och nästa... Såååå jävla gott var det...... Kunde inte sluta helt enkelt hahahaha. Ja, jag tröst åt liiiite förmycket... Sluta telefonen ringa för det? Nopp.........
Livet är konstigt ibland, och vissa "veckor" m å s t e vi kvinnor ha ngt extra sött med, det finns faktiskt en oskriven lag om det om ingen viste!!!! Kanske därför jag inte har något dåligt samvete heller för det, för det har jag inte..men om jag väger mig på måndag eller ngt så kommer jag ha en rejäl ågren Hihihihihi.
Kakorna kom från en snäll kund som inte kom från Sverige. Helt plötsligt kändes det som om jag var i Egypten eller ngt, på ett buffé bord där. helt underbart var det iaf....
I morgon är  en ny dag, med nya tag igen!!!!


Dessa "små" söta kakorna eller vad det nu än var, så var de jävligt goda!!!!


1 kommentar:

  1. Med det träningschemat du satt upp så finns det utrymme för några syndardagar...

    SvaraRadera