tisdag 22 mars 2011

Fruktdag på jobbet

Japp. Idag har vi banne med varit nyttiga på jobbet. Söta Emma hade med sig  hmmm kan det heta galia meloner. Ååååh sååå gott. Hon sa först hon inte gillade dom och hade några över hemma så vi fick dom, men när vi väl skart upp dom och hon provsmakade, så gillade även hon dom :)) Sååå lyxigt var det, att bara liksom " ta en bit" när man var sugen, och mycket fanns det med :) Blir nog även i morgon med ;)


Hade även beställt lite " kontorsmaterial" som skulle in i den absolut minsta trånga vrån vi delar med städskrubben.... Vill bara kasta in sakerna och stänga dörren, men då rasar allt ut bara... Sarah styrde upp det hela med att sätta ner alla " kaffe saker" i källaren, så kunde våra kontorsmaterialet stanna på ovanvåningen.. Blev inte mycket mer plats för det.....



Såhär såg det ut utan för mitt rum innan.. Skulle ju bara beställa lite papper & ett par pennor, men shoppingtarmen satte fart i mig..Blev liiiite exta....







Har även varit och tagit nya blodprover idag. Tar det ca var 3.e vecka... Man är som ett barn när man sitter där och väntar på " sticket" Ajajajajaj vad ont det gör, i typ 1 sek... Spänner hela kroppen med.... Sen är det skönt det är över. Då jag blöder lätt, får jag alltid ett par plåster + bandage.. Så det ska se riiktigt synd ut om mig... Kanske jag får ett bokmärke nästa gång :)






Ajajajajajaj,


Var ute och jogga i morse i det uuuuunderbara vädret. Så skönt. Blev nästan sugen på att sätta på mig shorts..... Eller näää,  det får vänta ett tag till.. men jag såg något underbart, nere på Skogsvägen eller vad den heter, gatan utan för vår. Stod där 3 st rådjur.. Vilken underbar syn... De fastnade såklart inte på min kamera i mobilen, och när jag kom nära blev de rädda och gasa in i  skogen...... De kanske är där på torsdag med, vem vet..... :))

Någonstans där, är där 3 rådjur, dock osynliga på bilden, men i verkligheten var det fantastiskt. så söta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar