onsdag 16 mars 2011

The sun is shining and it´s a beutiful day... Lovely....





Mmm solen är här... man blir sååå mycket piggare när den är framme... Och man känner sig gladare....!!
Var ute och sprang i morse med... och det är ju faktiskt ljust ut nu vid 06,00 tiden, helt galet.... för 1 mån sedan vad det bäckmörkt, och nu är det ljust... Me like.... Like a lot. Men segt var det idag. Kände att jag inte hade full energi... Tränade rätt mycket igår, så det kan ju spela in lite kanske, vad vet jag.... men jag vill verkligen öka konditionen, ännu mera än vad jag ville innan.. Mitt mål med att springa vårruset i Malmö på under 28 min, har jag nu minskat till 25 min... Känner mig " wild and crazy" Kommer det att gå??? Det ska gå helt enkelt!!! Ingenting är ju omöjligt, bara man har viljan! :))


Tänk när det blir såhär lätt.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar