tisdag 1 mars 2011

1 Mars & det luktar vååår.....

Mmmmm idag är det 1 mars... Ännu en dag närmre våren. Hörde allt lite vårfåglar i morse när jag var ute på min morronrunda.... Love It!!!!

Idag blev frullen 2 rågmackor med mosad avvocado & leverpastej... Ibland ska man ju variera sig lite.... Lucas valde som vanligt chokladpuffar och en kopp grönt te med vaniljsmak.. Han vill bli bra i sina vader säger han, och han vet att grönt te är nyttigt... Aaaaw ;)

Mmmmmm för avvocado......

En liten Lurre på väg till skolan med "nya jackan" som han bara älskade :)

Jag hoppas på att våren kommer ge ännu mer energi.. Är så förbannat trött nu när jag kommer hem från jobbet. Igår somna jag i soffan innan kl ens var 18,30.. Roligt sällskap jag var då.... ? Nääää.... Sen vid 19 gick jag en lång promenad med Tajan. Skönt att komma ut en sväng.. Blev jag då piggare?? Nää :D Såg fam annorlunda och spårlöst, sen ragglade jag i säng, och somna nästan bums... Om inte sängen hade varit ockuperad av våra djur som tror dom har ensamrätt på våra sängar......

Tja, såhär brukar det se ut om kvällarna, säkert på dagarna med......

Tajan surar för jag beordrat honom att hoppa ner... Han låtsas sova....

Okej då.... liiite mys innan vi säger go´natt........

Han gillar verkligen att vara "inne" i ansiktet på en......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar