tisdag 15 mars 2011

Hmmm sladden.....

Nu är jag banne mig av med sladden igen från datorn till telefonen.. ååååhhhåååå blir galen på mig själv.....
Världsbäst på att " jag lägger den där så tar jag den senare..." och senare är den " puts väck"

Ska skriva ett " träningschema" idag hade jag tänkt... Känns som lite pepp... Att se det var dag på frysen eller var det nu ska sitta, kanske här på jobbet.....? Då blir kanske mina arbetskamrater med "peppade"... Eller.... ?? Hihihihi
Igår påbörjade jag Power Walk igen... Blev helt peppad i lördags, när Linda berättade hon börjat med det igen.... Känns skönt att komma ut och gå med.. Det gör jag förvisso var dag ( nästan iaf ) med hunden, men först tar jag ut honom en liten runda på en 15-20 min..Sen gasar jag på själv mellan 45-50 min.. Tanken är att göra det 3-4 dagar i veckan...

Igår gjorde jag "ugnsrostade" grönsaker till middagen.. Yammi vad gott det är... Underbart ( hade nu min sladd varit här, hade det funnits bildbevis ... ) . Och, det är "bara" jag som gillar det med, så det blir mycket till mig, fin fint!!! Michael & Lucas har "varm grönsaks fobi" eller ngt.. Förstår inte hur man " inte" kan tycka om det :)) Nu längtar jag till vår/sommaren så man kan börja grilla grönsakerna med...

Ikväll är det premiär på Desperate Houswife´s. O M G vad jag längtat. och i morgon är det premiär för Dr Snygg.... ( okej då, Grey´s Anatomy ) ooolla laaa mina tis & ons kvällar är räddade.. När mannen ser fotboll, kan jag ägna mig åt mina program :)) Hoppas bara mina ögon håller sig vakna så länge... Somna gott i soffan igår ( igen hahahaha )tiiidigt....

Tisdag idag, och det innebär : Styrketräning på lunchen... Väskan är packad och ligger redo i bilen... Nu är det bara jag som ska bli redo......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar