tisdag 1 mars 2011

Träning på lunchen, jaaadååå.

Åkte ut till Hälsohuset i Häljarp på lunchen för lite lunchträning helt enkelt... Har tänkt att göra det var tis & tors. Mindre folk där då, så slipper man köa som man får göra på kvällarna.....
När jag kom dit så hade där varit en "vattenläcka" uner natten. När hon som jobbar där kom i morse, stod där ett par cm med vatten på heeeela golvet, alltså överallt.... Vattentanken hade tydligen gått sönder....
Så där var 1 cykel som var ok och 1 st crosstraingsmaskin som fungerade just då.... Ok tänkte jag, crossen kan jag iaf stå på idag , gött... Gick och bytade om, fylde på min vattenflaska, gick ut igen. Precis vid maskinen stod hon och damsög upp vattnet.. Vi började snacka lite, och inom loppet av 1 min, hade där hunnit upp en man/fabro på crosstrainern... Saaaay Whaaat?? Den hade ju JAG lagt beslag på..... ööööh varför börja jag prata med henne då...? Varför vara social när man är under tidspress??? Jo det är jag i ett nötskal.... Jaja, bara att sätta sig på cyklen och trampa på lite... Blev bara 10 min, för det är så jäkla tråkigt att cykla.... Sen blev det styrketräning resten av tiden iaf....  Så nu sitter jag här, helt lam i armarna känner jag.... Och är riktigt nöjd med att jag hann träna så pass mycket styrka idag ändå :)) Kanske ska tacka han som snotta maskinen från mig istället ;) Har bliuvit väääääldigt dåligt med Biggest Looser träningen de senate dagarna.... Jättetrisk & tråkigt... men jag har banne mig inte orkat, men jag har iof inte legat på latsidan heler. Varit ute mycket och promenixat samt joggat :)


Idag var det tydligen en av våra annläggningar som "fyllde 3 år "... Det skulle firas med en "semla".. såklart.....  Jaaahaaaa, dax att tacka nej till ännu en goding..... Hmmmm, borde vara lag att införa någon fruktsallad då & då istället för alla dessa kakor/bakelser...... Ska ändå snart smita hem, så jag slipper kanske se den helt enkelt..... Ger min till Irma istället :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar