fredag 4 mars 2011

Fredagsfika & lite annat.....

Kolla in min"mellis" idag.... Mmmmmmm i mass..... , Love It!!!


Avvocado med lite brie ost. Yammi!!! Sen, jaaaaa fredagsfika på jobbet, så slant där självklart ner en kaka med... skulle ju inte, men kunde inte motstå den lille rackaren.....


Ikväll har vi njutit av go fredagsmiddag. Någon go köttbit som var lite röd i mitten, pommes, broccoli  & lomanders bea sås, smasken till sista slicken :) Snart blir det popcorn & Let´s Dance som vanligt. När minimannen lagt sig är det en film som gäller. The Next Three Days, med Russel Crowe, ( yammi...) Elizabeth Banks ( snygg hon med.. men jag väljer hellre att titta på Russel... )


Lördag i morron och då innebär det ju slingan för mig.. =) Jiiihoooo... Ska klara 4 varv igen, men hoppas på en liiiten bättre tid än sist, nu har ju jag en massa "mello låtar" i mobilen, så jag hoppas det taggar en lite extra. Sist sprang jag på 30, något... I morron hoppas jag på under 29 iaf.... Solsken ska det ju med bli och det kan ju bara göra saken bättre. Får jag en sämre tid, är det för det blåser motvind helt enkelt. Michael sa innan det skulle blåsa i morron, det gillas dock inte.... så blir tiden sämre än i lördags, så är det enbart för det blåser....
Sprang i morse med.... 3,2 km på 20 min. Det var "g l a s h a l t " Tur det fortfarande fanns grus kvar i sidan av vägarna, så man kunde hålla sig där....., Jag brukar springa 3 km på mellan 16-18 min, så för att 200 m tog typ 3 min extra, var för att det var halt helt enkelt.
Efter slingan ska jag upp i hallen och titta på min sons första innebandy match. Han är dock lite osäker på sig själv ikväll om han vill spela eller inte.. men jag hoppas han gör det, kan ju vara en kul grej.
efter det drar han och jag ut till min vän Susanne i Glumman och hennes tvillingar som är jämngamla med Lurre på en fika. Hon lovade att baka något gott, så det ser man ju fram emot... :)) det är ju lördag.......
På söndag får det bli ett besök hos pappa, längesedan vi var där... Kanske även drar in till min mamma med och säger hej, inget är omöjligt.
Så denna helg känns helt okej faktiskt..... Nä, dax att hänga upp tvätten innan kl 20... jaaaa, jag tvättar en fredagskväll...... måste ju göras ;)

Längtar tills man kan börja hänga tvätten ute...... :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar