tisdag 15 mars 2011

Träning & huvudvärk

Var och tränade idag på lunchen.. Körde uppvärming i 15 min på crosstrainern. Tog programmet "intervall" Men det kändes knappast lönt på 15 min... Nästa gång ska jag ta det på ett längre pass...
Sen körde jag styrketräning i 30 min, sen hann jag inte mera..Det var dax att bege sig till jobbet igen..
Snabb dusch sen ut i bilen i turbofart.. Väl där, så hottar jag in alla väskor/påsar i bilen med hela kroppen såklart.. Så när jag ska "dra mig ur" igen, så reser jag mig upp i världens fart, och dunkar skallen i "dörr karmen" ( heter det så? ) Aj aj aj aj så in i helvete vad ont det gör... Efter ett par sekunder, slår det mig att Jaha... jag äter ju waran.. Så nu dör jag av en hjärnblödning...inväntar om det ska kännas något annurlunda... känner ju en "iskall" känsla i skallen.... .. * suck* Jag är nog den " nojjigaste" människa i hela världen på detta... Nu känns det bättre iaf, men lite smärta är allt kvar, och den kommer nog vara kvar ett par timmar till....
På torsdag ska jag inte vara stressad......

2 kommentarer:

  1. Ajdå - och då får du säkert en rejäl bula oxå...

    SvaraRadera
  2. Bidde en liiiiten bula..men den kändes gigantisk,och jag tyckte synd om mig själv.... Hahahahahaha :))

    SvaraRadera