fredag 25 mars 2011

Urspårning och motivationslös vecka + ryggont....

Mmmmm så är det... Har tappat min motivation helt med träning denna vecka * dubbel suck * . Har inte blivit många pass denna vecka. Har bara joggat 2 ggr än så länge... :( Men förhoppningsvis är jag pigg i morron och kör en runda med Jocke. Gymmet har endast haft mig som besökande 1 dag denna vecka, och zumban fick jag ställa in pga ingen barnvakt...... Har haft ont i ryggen sedan i onsdags och upp i nacken, vilket tatt på humöret rätt mycket. Idag fick jag en behandling på jobbet av vår massör som kom förbi. Jag hade någon "låsning" mellan skulderbladen som han " knäckte" ut och vips kändes det genast bättre.. Men det känns ändå som om jag går och kånkar på en tung ryggsäck som inte vill trilla av.... Tar panodil och det blir bättre av det, så förhoppningsvis är det borta i helgen!! Hoppas Hoppas.
För på måndag bär det av till shopping meckat Ullared, och då vill man ju inte gå och ha ont! Dock är man fattig som en lus, så mycket handlande lär det inte bli denna gång. "Jaja, vad är en bal på slottet"Men att bara åka upp med mina härliga vänner är en utflykt i sig. Vi har så himla roligt och trevligt så bara det gör dagen lysande.
Igår var jag och hälsa på min fd arbetskamrat Gunilla. Hon är en dam på 60 + och vi har galet kul tillsammans. Tramsar & flammsar som barnungar, hela tiden. Galet men sant. Som vanligt hade hon bakat,,,, och det kan man ju inte säga nej till.. Det blev en semla, en och annan småkaka, like choklad och en klubba. En riktig syndarkväll med andra ord. Men det var det värt.. Nu samlar jag nya krafter till nästa vecka. Då ska jag vara på G igen med motivation, motion, bra mat och ett hälsosammare liv helt enkelt.....
Nu kör vi....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar