torsdag 10 mars 2011

Back om track...

Fick av mig min agrisition i morse, kändes skönt. Nu har jag rest mig igen och gått vidare, känns kanon.
Var och tränade på lunchen idag, körde crosstraining i 20 min, sen körde jag styrketräning i 20 min. Det var riktigt jobbigt och svetten fullkomligt rann av mig. När det är så, så känns det så himla skönt!! Hela jag fylldes med ny energi. Lysande :)


Tja, såhär såg maskinen ut när jag var klar. Jag kör ofta på programmet " Hills" det är ett bra program, är dock med sugen på intervallträningen..men det känns som om det borde vara samma sak nästan....Hmmm blir till att prova & jämnföra
Vet inte vad som hänt med mig... Men jag tänker jättemycket på träningen... Inte likt mig alls, men man har väl förändrats helt enkelt, och till något positivt tack och lov!
Igår bestämdes det att vi är några som ska springa iForm loppet i Malmö den 30 aug. Och ja, jag, Linda, ska prova på hur det känns att springa 1 mil... O M G, vadhar jag tackat "ja" till? Kommer det att gå?? Självklart att det gör det, Ingeting är omöjligt, bara man har viljan... har för mig det är mitt "motto" Bara till att börja träna ännumera ;)

1 kommentar:

  1. WooHooo! Så himla skönt när det flyter på på tväningen.
    Det skall bli kul med iFormloppet - men jag tror nog jag kör på 5km - jag har tjejmilen bara några dagar senare, och den är prioriterad att formtoppas :)

    SvaraRadera