söndag 6 mars 2011

I Love "solsken"

Mmmmmm jag älskar blå himmel... Är våren kommen äntligen? Jag njuter iaf av en härlig helg, med enbart SOLSKEN

Igår var jag på slingan på fm och sprang. Enl min RunKeeper, så visade den 5,88 km på en tid 30:27... Var ju såååå fruktansvärt härligt väder, kunde bara inte hålla mig inomhus!!!!!
Hmmm Först blev jag överlycklig och trodde jag sprungit typ 5 varv kanske... Men den kan helt enkelt inte stämma, så jag har nog sprungit mina 4 varv som vanligt, Jag var så trött så jag räknade faktiskt inte så noga.....  Men jag gladdes iaf ett tag och var sååå stolt av min ork. För det var verkligen as i kalas "skitjobbigt" Jag höll på att kräka ett flertal gånger av utmattning kände jag.. Men det ska ju kännas lite med, men igår var kanske lite förmycket. Kan också vara att jag inhalera 2 stora koppar te innan jag begav mig ut.. Magen var helt enkelt full.... Jaja, gör ett nytt försök en annan gång på bättre tid... Nästa lördag ska jag jobba mellan 10 & 14, så då lär jag inte springa, och på kvällen ska det arrangeras en fest, och söndagen ligger man säkert lite bakis och har ingen ork till något. Får helt enkelt ned och springa en kväll istället :))

Lucas spela sin första innebandy match. Gick bra. Såg en härlig kämparglöd i honom... Han kan han med den lilla fisen... Visa lite "armbågar" och tuffa tag emellanåt... Inte van att se honom så.. Såg bra ut. Dom vann en och förlora en, men kämpade på bra iaf!!!
Senare på em bar det av till Glumslöv på en fika, hos Susanne och tvillingtjejerna. Vilket fikabord vi kom till.... Yammi.....
Smarrigt eller?, Blåbärspaj, After Eight kaka, negerbullar, Alfonskex, vetebullar, you name it....

Tindra & Embla, sötisarna...


Somvanligt ska Lucas göra miner.....


Vi kom hem lagom till " Mellon " iaf.... Då var vi lite mätta och orkade INTE laga någon mat. Men Michael hade inga stora problem att övertyga oss om att dela på en pizza, då han inte fått någon mat.... Vi 3 dela på 1 Vezuvio, alltså åt jag "bara" 1/3 del, och det var ju helt okej... ;)
Lite vin till det, sen var kvällen fullbordad.....
Där står : "Ett glas om dagen, håller docktorn borta"
Fick detta ljuvliga glas av mina vänner från stan, Linda & Daniel & deras töser Juni & Maja. Härligt stort bra glas att dricka ur :)


Nu ska jag till min pappa i Rydebäck, och njuta av solen :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar