onsdag 23 mars 2011

Lurad av vädret....

Vädret såg jätte härligt ut i morse, jag skymtade en något rosa/gul/blå himmel.... härligt tänkte jag... Koppla Tajan och tog på fleesjackan som om det vore värsta våren ute, struntade fullkomligt i mössa & vantar,,,, det är ju vååår ute tänkte jag....   Brrr fy för vad kallt det var. Inte alls härligt!!! kallt och isvindar.  Jag försökte öka tempot på promenaden för att få upp lite värme..men det gick inte alls bra. Jag var helt slö och sen var där säkert 1 miljon dofter till Tajan så jag var rätt sur på honom.... Känner lite träningsvärk i ryggen med. Hmm stretcha nog inte tillräckligt igår...Så jag var mer sur när jag kom hem från min morronrunda än vad jag var när kl ringde tidigt i morse, och det säger ju inte lite... Detta kan påverka resten av min dag...Jag känner att jag inte är i "harmoni" med min kropp nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar